Evaluation:
Published: 22.09.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Problēmas risinājums pēc Z.Freida', 1.
  • Summaries, Notes 'Problēmas risinājums pēc Z.Freida', 2.
  • Summaries, Notes 'Problēmas risinājums pēc Z.Freida', 3.
  • Summaries, Notes 'Problēmas risinājums pēc Z.Freida', 4.
  • Summaries, Notes 'Problēmas risinājums pēc Z.Freida', 5.
  • Summaries, Notes 'Problēmas risinājums pēc Z.Freida', 6.
  • Summaries, Notes 'Problēmas risinājums pēc Z.Freida', 7.
Extract

Pedagoģiskā saskarsme – tā vienmēr ir skolotāju un audzēkņu intelekta, emociju un gribas mijiedarbība. Jo labāk viņi viens otru izprot , jo produktīvāks ir viņu dialogs un kopīgā darbīga, savstarpēji kontakti ir mazāk pakļauti dažāda veida deformācijai.
Bērna attīstība liela nozīme ir videi, kurā bērns aug, attieksmei, kādu viņš pret sevi izjūt. Svarīga loma tātad ir pieaugušajiem, bērna audzinātājiem, kuram jāapzinās, ka viņš ir saskarsmē ar unikālu vērtību.
Lai veidotu veiksmīgu saskarsmi ar bērnu jebkuros apstākļos, tai skaitā, pirmskolas izglītības iestādes, ir jāizprot bērna vajadzības, nozīme sabiedrības un mūsu ikviena skatījumā ir jāapzinās, kam mēs gatavojam bērnu, ko ceram no viņa sagaidīt. …

Author's comment
Atlants