-
Biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
KOPSAVILKUMS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
1.1. | PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 4 |
1.2. | UZŅĒMUMA MISIJA | 4 |
1.3. | UZŅĒMUMA MĒRĶI | 4 |
1.4. | UZŅĒMUMA VAJADZĪBAS | 5 |
2. | PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 7 |
2.1. | UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 7 |
2.2. | PREČU KVALITĀTE | 8 |
2.3. | PREČU UN PAKALPOJUMU KLASIFIKĀCIJA | 8 |
2.4. | PRECES DZĪVES CIKLS | 8 |
2.5. | UZŅĒMUMA PIEGĀDĀTĀJI | 9 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 10 |
3.1. | TIRGUS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 10 |
3.2. | MĒRĶA TIRGUS UN TIRGUS NIŠAS NOTEIKŠANA | 10 |
3.3. | KONKURENTU ANALĪZE | 11 |
3.4. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 12 |
3.5. | SVID ANALĪZE | 13 |
4. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS PLĀNS | 15 |
4.1. | UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS RAKSTUROJUMS | 15 |
4.2. | UZŅĒMUMĀ IZMANTOJAMIE RESURSI | 15 |
5. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 17 |
5.1. | VADĪBAS RAKSTUROJUMS | 17 |
5.2. | UZŅĒMUMĀ NODARBINĀTĀS PERSONAS | 18 |
6. | RISKS UN PROBLĒMAS | 20 |
6.1. | RISKS | 20 |
6.2. | PROBLĒMAS | 21 |
7. | FINANSU INFORMĀCIJA | 22 |
7.1. | UZŅĒMUMA IZDEVUMI | 22 |
7.2. | PLĀNOTIE IEŅĒMUMI | 22 |
7.3. | PEĻŅAS, ZAUDĒJUMA APRĒĶINS | 23 |
7.4. | PAMATLĪDZEKĻU UN APGROZĀMO LĪDZEKĻU RAKSTUROJUMS | 23 |
7.5. | KREDĪTA ATMAKSAS GRAFIKS | 24 |
SIA „Monarch” birojs atrodas Vecrīgā, Audēju ielā 4, bet ražošanas telpas atrodas Juglā, Pāles ielā 14. SIA „Monarch” ir jaundibināms uzņēmums, kas nodarbojas ar motociklu ražošanu, restaurēšanu un to tehnisko apkopi.
Uzņēmuma pamatdarbība klasificējas šādi:
• Motociklu sērijveida ražošana
• Motociklu izgatavošana pēc pasūtījuma
• Motociklu tehniskā apkope
• Motociklu restaurēšana
Tuvāko 5 gadu laikā SIA „Monarch” ir paredzējusi paplašināties, atvērt savas pārstāvniecības lielākajās Eiropas pilsētās un atverot savu meitas uzņēmumu velosipēdu ražošanā.
SIA „Monarch” misija ir attīstīt mašīnbūves nozari Latvijā, izgatavojot kvalitatīvus motociklus, kā arī klientu vēlmju izpildi neatkarīgi no viņu finansiālā stāvokļa un nodrošināt laipnu, patīkamu, ātru un kvalitatīvu apkalpošanu.
SIA „Monarch” saviem klientiem piedāvās augstas kvalitātes ar rokām veidotus motociklus, kas sevī iemieso klasiskā motocikla šarmu un mūsdienu tehnoloģiju piedāvātās iespējas. Mūsu produkcija padara sevi īpašu ar to, ka liela uzmanība tiek pievērsta sīkām detaļām un kopējam izskatam.
Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu cenas ir orientētas uz vidēji augstiem un augstiem mēneša ienākumiem. Cenas tiek veidotas skatoties pēc tā, kāds ir pieprasījums, kā rīkojas konkurenti, kāda ir cilvēku pirktspēja. Klientu loku veidos dažādu profesiju pārstāvji.
Pašreiz uzņēmumam ir septiņi galvenie konkurenti, no kuriem vadošie Triumph, Norton, BMW. Lai piesaistītu klientus, SIA „Monarch” sākuma posmā lielu akcentu liks uz sava tēla veidošanu. Kad pakalpojumi būs augšanas posmā, lielāka uzmanība tiks pievērsta pārliecinošajai reklāmai, jo ir svarīgi, lai klienti dotu priekšroku tieši jaundibināmās kapitālsabiedrības pakalpojumiem, nevis konkurentiem.
Uzņēmuma plānotos ieņēmumus sastādīs ieņēmumi no motociklu pārdošanas, restaurēšanas, tehniskās apkopes un individuālajiem pasūtijumeim. Pēc uzņēmuma aprēķiniem, šie ieņēmumi gadā varētu sastādīt 399 600 Ls Uzņēmuma peļņa pēc aprēķiniem sastādīs 73 256,42 Ls pēc nodokļu nomaksas.…
Biznesa Plāns "Monarch" pamata nodarbe ir motociklu restaurācijas, sērijveida ražošanas un tehniskā apkope. Sastādīts ņemot vērā visus vērtēšanas kritērijus un tika novērtēts ar 10.