Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 1.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 2.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 3.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 4.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 5.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 6.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 7.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 8.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 9.
  • Practice Reports 'Pedagoģiskā prakse', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    1
2.  Teorija    2
  Ģimenes sadarbības nepieciešamība ar pirmsskolas izglītības iestādi    2
  Galvenās formas vecāku pedagoģisko zināšanu pilnveidošanai    3
3.  Praktiskā pieredze    4
4.  Secinājumi    6
5.  Pielikumi    6
Extract

Darbā ar ģimeni ir tādas problēmas, kuras mērķtiecīgāk apspriest vecāku kolektīvā. tie ir jautājumi, kas interesē visus, neatkarīgi no bērnu vecuma, no ģimenes dzīves apstākļiem. Tie ir jautājumi par vecāku autoritāti, ģimenes lomu bērnu audzināšanā, bērnu sagatavošana skolai, u.c. Šādu jautājumu kolektīva apspriešana palīdz vecākus saliedēt, radīt pareizu sabiedrisko atmosfēru, racionālāk izmantot vecāku un iestādes darbinieku laiku.
Sazināšanās starp bērnudārzu un vecākiem ir svarīgs elements.…

Author's comment
Atlants