Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāma un motivācija', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un motivācija', 2.
Extract

Veidojot reklāmu ir svarīgi noteikt tās mērķauditoriju, tikpat svarīgi ir izprast konkrētās mērķauditorijas motivāciju.Jo visas cilvēka darbības ir saistīts ar viņa motīviem, tas ir tas, kas cilvēku pamudina uz konkrētu rīcību. Dažādās dzīves situācijās cilvēka rīcības motīvi var būt dažādi un tie ir cieši saistīti ar cilvēka vajadzībām.
Lai reklāma būtu veiksmīga un dotu vajadzīgos rezultātus, ir svarīgi izpētīt, kā rodas šie motīvi, kas cilvēkus pamudina, vai tie ir emocionālie, racionālie, bioloģiskie vai kādi citi motīvi.…

Author's comment
Atlants