-
Rīgas Melnais balzams
2011 - 2015 years
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Produktu portfelis ir peļņu nesošs, kuru raksturo dažādība;
Eksporta apjomam ir tendence paaugstināties;
Preču zīme “Rīgas Melnais balzāms” ir patentēta (nav līdzvērtīga produkta);
Rīgas lidostas beznodokļu zonas pieprasījums palielinās, kas nodrošina netiešu reklāmu ārvalstīs;
Ķīnas tirgus ir ar lielu potenciālu, bet darījumi attīstās pamazām;
Veiksmīga starpnieku un sadales kanālu izvēle;
Ieiešana Ķīnas tirgū ir sarežģīts un dārgs process
Veidojot reklāmu Ķīnas tirgū, pievērsties vides reklāmai un reklāmai sociālajos tīklos;
Reklāmu balstīt uz vērtībām, kas saistītas ar tradīcijām;
Iepazīties ar Ķīnas kultūru un tās tradīcijām, kas arī Latvijā ir cieši izteiktas. Veidojot biznesa sadarbību, ņemot vērā tās specifiku;
Kad tiek sasniegts produkta Rīgas melnais balzāms Upeņu brieduma stadija, veidot balzāmu ar jaunu garšu (dzērvene- Latvijas superoga
meklējot sadarbības partnerus sadarboties ar citiem Latvijas ražotājiem
…
Prezentācija ietver LB produktu klāstu, dzīves ciklu, eksportu, nozīmīgākos tirgus, tehnoloģijas, produktu adaptāciju utt. A/S Latvijas balzama (LB) meistarības pirmsākumi meklējami 1900. gadā Akciju sabiedrība ar vairākiem simtiem akcionāru. Lielākais akcionārs ir SPI Regional Bussines Unit BV. AS Latvijas balzams ražo vairāk, kā 100 produktu gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos. Pasaulē atzīti zīmoli: Stolichnaya Moskovskaya Rīgas Melnais balzams Rīgas šampanietis Uzņēmums nodrošina vairāk nekā 600 darba vietas