Author:
Evaluation:
Published: 08.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 1.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 2.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 3.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 4.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 5.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 6.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 7.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 8.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 9.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 10.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 11.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 12.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 13.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 14.
  • Summaries, Notes 'Izglītības filosofija', 15.
Extract

Kāds ir jūsu maģistra darba aptuvenais nosaukums un kāpēc Jūs esat izvēlējies pētīt šo problēmu?

Mans maģistra darba aptuvenais nosaukums varētu būt ‘’Individuālās pieejas izmantošana lasītprasmes attīstībā 5-7 gadus veciem bērniem.’’ Šo maģistra darba tēmu es izvēlējos tāpēc, ka strādājot ilgus gadus pirmsskolas izglītības iestādē ievēroju, ka ne visi bērni vienlaikus apgūst lasītprasmi. Dažiem ir nepieciešama īpaša, individuāla pieeja. Tāpēc es gribu izpētīt, kādas metodes varētu izmantot bērnu lasītprasmes izkopšanā un attīstīšanā.

Kā šīs problēmas izpēte ietekmēs sabiedrisko dzīvi Latvijā, Jūsu darba vidi (fizisko, sociālo, garīgo), Jūsu pašu profesionālo un personīgo dzīvi?

Mēs varam būt priecīgi, ka Latvijā ir obligāta piecus un sešus gadus vecu bērnu apmācība pirmsskolā. Bet diemžēl ir arī gadījumi, ka bērni neapmeklē šo iestādi un viņiem netiek dota iespēja kvalitatīvi sagatavoties mācību uzsākšanai pamatskolā. Vecāki bieži ir aizņemti savā darbā un tad, kad bērns nokļūst jau skolā, viņam ir nepieciešama īpaša individuāla pieeja.…

Author's comment
Atlants