Evaluation:
Published: 13.10.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 1.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 2.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 3.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 4.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 5.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 6.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 7.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 8.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 9.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 10.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 11.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 12.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 13.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 14.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 15.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 16.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 17.
  • Summaries, Notes 'Dienas izvērsts plānojums', 18.
Extract

Skolotājas vārds, uzvārds: Olga Sirsniņa
Bērnu vecums, grupa: 2. vecumposms, 3-4 gadi, 3. Gr. “Rūķīši”
Mēneša temats: Aprīlis – Es pavasarī 01.04.2025. – 30.04.2025.
Ziņa bērnam (no mēneša plānojuma):
Pavasaris ir klāt! Mazais cālēns izšķīlies siltā kūtī un čiepina, sekojot mammai vistai. Daba mostas – kokiem plaukst pumpuri, ziedi atveras, un
viss zaļo. Zālē rāpo kukainīši – mārītes, skudras un tauriņi, kuri atgriezušies no ziemas miera. Gaisā dzirdama putnu dziesma – stārķi un
bezdelīgas atlidojušas no siltajām zemēm, ceļ ligzdas un sveicina jauno sezonu.

Nedēļas diena, dienas sasniedzamais rezultāts ( SR) saistībā ar tematu:
Bērni iepazīst pavasara iestāšanos un putnu atgriešanos no siltajām zemēm, uzzina par dažādiem putniem, to dzīvesvietām un paradumiem. Viņi
nosauc un atpazīst vismaz vienu putnu attēlā (piemēram, stārķi vai zīlīti), piedalās sarunās par putnu dzīvi pavasarī un atdarina to kustības rotaļās.
Darbojoties ar materiāliem un priekšmetiem, kas saistīti ar putnu tematiku, bērni attīsta sīkās motorikas, telpiskās uztveres un kustību
koordinācijas prasmes. Nodarbībās tiek integrēti uzdevumi, kas veicina novērošanas, salīdzināšanas, šķirošanas un grupēšanas prasmes, kā arī
matemātisko priekšstatu veidošanos. Pedagogs mērķtiecīgi attīsta bērnu valodas prasmes, rosinot viņus nosaukt putnus un to īpašības, izteikt
domas, uzdot un atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem. Bērni mācās ievērot kārtību pēc darbošanās, nostiprina kultūrhigiēniskās iemaņas, praktizē
pieklājīgu uzvedību un piedalās vides sakopšanā, piemēram, savācot papīriņus rotaļu laukuma malā.…

Editor's remarks
Atlants