Evaluation:
Published: 13.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 1.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 2.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 3.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 4.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 5.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 6.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 7.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 8.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 9.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 10.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 11.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 12.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 13.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 14.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 15.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 16.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 17.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 18.
  • Practice Reports 'Dzīvnieki ap mums (integrētā mācību prakse pirmsskolā)', 19.
Extract

1. nedēļa 02.01. – 05.01.
Tēma: Dzīvnieki ap mums!
Mērķis ( nedēļai ): Veidot izziņas interesi, mācīt salīdzināt dažādas pazīmes uz izdarīt secinājumus balstoties uz tām.
Otrdiena
Precizēt jēdzienu “savvaļas zvēri” un “mājdzīvnieki”saturu. Panākt jēdziena “zvēri”izpratini
Attīstīt prasmes atšķirt un nosaukt dzīvniekus, praktiski grupēt tos pēc sugas, dzimtas .c. pazīmēm.
Pārrunas rīta aplī
Rotaļnodarbība - darbs grupās
Pēcpusdienā – rotaļa
Trešdiena
Nostiprināt prasmi uzmanīgi klausoties daiļdarbus analizēt tos un izteikt savu attieksmi
Rosināt analizēt literārovaroņu rīcību, izskatu. Bērni – attīsta prasmes izteiksmīgajā ruā un attīsta prasmi izteikt savu attiekmi pret daiļdarba tēlu.
Frontāli visai grupai
Nodarbība
Pārrunas aplī
Pēcpusdienā – rotaļa

Author's comment
Atlants