Author:
Evaluation:
Published: 08.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Patērētāja ietekmēšana', 1.
  • Research Papers 'Patērētāja ietekmēšana', 2.
  • Research Papers 'Patērētāja ietekmēšana', 3.
  • Research Papers 'Patērētāja ietekmēšana', 4.
  • Research Papers 'Patērētāja ietekmēšana', 5.
  • Research Papers 'Patērētāja ietekmēšana', 6.
  • Research Papers 'Patērētāja ietekmēšana', 7.
  • Research Papers 'Patērētāja ietekmēšana', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ietekmēšana, manipulēšana    4
2.  Reklāmas vēstījumi    5
3.  Reklāmas darbības negatīvie aspekti    6
4.  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Psiholoģiskie faktori, piemēram, individuālu patērētāju vajadzības un motivācija, uztvere, attieksme, mācību procesu un personības īpašības ir līdzības, kas darbojas visās dažādu cilvēku grupās un ietekmēt viņu rīcību. Starp sociālajiem ietekmējošos uzvedību faktoriem, mēs varam klasificēt ietekmē ģimenes, draugusm, vadītājus u.c.
Mūsdienu pasaulē strauji mainās tehnoloģijas, patērētāju gaumei un uzvedībai ir arī raksturīgas ātras izmaiņas. Lai izdzīvotu tirgū, sabiedrībā ir jābūt pastāvīgai inovācijai, lai izprastu jaunākās patēriņa tendences un gaumes. Patērētāju uzvedība sniedz nenovērtējamu ieguldījumu vadlīnijās, tirgotājiem, par jaunām tehnoloģiskām robežām, kuras vajadzētu izpētīt. Piemēram, Mobilie telefoni, klēpja topi, LCD monitori, utt. Patērētāju uzvedība ir process un ir dažādi endogēnie psiholoģisie un eksogēnie vides faktori, kas ietekmē šo procesu.…

Author's comment
Atlants