Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 1.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 2.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 3.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 4.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 5.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 6.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 7.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 8.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 9.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 10.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 11.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 12.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 13.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 14.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 15.
  • Presentations 'Kultūras un sporta pasākumu mārketinga aktivitāšu izvērtējums Lielvārdē - prezen', 16.
Extract

PRIEKŠLIKUMI
Kultūras un sporta organizatoriem jānodrošina, lai informācija par pasākumiem ir pieejama sociālajos tīklos, jo pēc mērķauditorijas aptaujas rezultātiem autore noskaidroja, ka tieši sociālajos tīklos visbiežāk tiek iegūta informācija par notiekošajiem pasākumiem Lielvārdē.
Sniedzot informāciju par kultūras un sporta pasākumiem, organizatoriem informatīvajos plakātos u.c. jāuzsver trīs svarīgākie kritēriji pēc kuriem Lielvārdes iedzīvotāji izvēlas pasākuma apmeklēšanu: pasākuma veids un tematika, ieejas biļetes cena vai dalības maksa un norises laiks.

PRIEKŠLIKUMI
Papildus tradicionālajām mārketinga aktivitātēm, izmantot jaunus un interesantus veidus, kā popularizēt kultūras un sporta pasākumus. Piemēram, partizānu mārketings, kurš orientējas uz ideju ģenerēšanu un tā realizācija neprasa daudz finanšu līdzekļu. Svarīgākā ir precizitāte, lai ziņojums tiktu raidīts īstajā brīdī un laikā, tādejādi patērētājiem, pašiem neapzinoties, iesaistoties pasākuma reklamēšanā.
Pilsētas mājas lapā nepieciešams izveidot sadaļu „Pasākumi”, kuros tiktu apkopoti visi kultūras un sporta pasākumi, to atsauksmes un pilnveidošanas iespējas.

Atlants