Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Produkta raksturojums', 1.
  • Summaries, Notes 'Produkta raksturojums', 2.
  • Summaries, Notes 'Produkta raksturojums', 3.
  • Summaries, Notes 'Produkta raksturojums', 4.
  • Summaries, Notes 'Produkta raksturojums', 5.
  • Summaries, Notes 'Produkta raksturojums', 6.
  • Summaries, Notes 'Produkta raksturojums', 7.
  • Summaries, Notes 'Produkta raksturojums', 8.
  • Summaries, Notes 'Produkta raksturojums', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Produkta raksturojums    3
  Produkta īpašības, to raksturojums    4
  Produkta izvēles pamatojums    5
  Mērketinga mērķi    6
  Produkta tirgus segmentācija    7
  Konkurenti, to raksturojums un attiecības ar konkurentiem    8
  Produkta virzīšanas tirgū pasākumi    9
Extract

Produkta raksturojums.


Izvēlētais produkts ir tēja. Tēja pieder pie patēriņa preču tirgus, tātad tā ir plaša patēriņa prece. Tā ir prece, kuru cilvēki ļoti bieži lieto kā ikdienā, tā arī svētkos.
Pēc manām domām cilvēki, kuri izvēlējušies dzert tēju, ir izdarījuši pareizu izvēli, jo tēja ir viens no veselīgākajiem dzērieniem. Tējai piemīt daudz labu īpašības- tā var būt kā nomierinošs, uzmundrinošs vai ārstējošs līdzeklis. Turklāt mūsdienu tirgū tēju klāsts ir tik plašs, ka sev piemērotāko tēju varēs iegādāties ikviens.
Tēja nav tikai ik rīta process pie brokastu galda vai pavirša vakariņu piedeva, bet tā var būt arī baudīšanas ceremonija vai labi relaksējoša kā arī iedvesmojoša nodarbe.…

Author's comment
Atlants