Author:
Evaluation:
Published: 14.07.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 1.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 2.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 3.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 4.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 5.
  • Research Papers 'Mācību metožu izvēle', 6.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību metožu izvēle    4
1.1.  Mācību metodes    4
1.2.  Mācību metodes jēdziens    4-7
2.  Mācību metožu izvēles nosacījumi    8-10
  Nobeigums    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Metode ir grieķiskas izcelsmes vārds un nozīmē „ ceļu uz kaut ko”, mērķa sasniegšanas veidu vai uzdevuma atrisināšanas paņēmienu.
Mūsdienās par metodi sauc skolotāja un skolēnu savstarpēji saistītu sadarbības paņēmienu sistēmu, kura vērsta uz izglītošanas, audzināšanas un attīstības uzdevumu risināšanu mācību procesā.
Pedagoģiskajā literatūrā mācību metode definēta dažādi, tomēr definīcijās izpaužas divi galvenie uzskati par metodes būtību. Viens ir uzskats par metodi kā mācību darbā lietoto paņēmienu kopumu, cits – par metodi kā ceļu vai skolotāja un skolēna rīcības raksturojumu izvirzīto mērķu sasniegšanai. V. Zelmenis metodi definē kā „skolotāja un skolēnu didaktiskās sadarbības paņēmienu sistēmu skolēnu zināšanu, prasmju veidošanas un izziņas spēju attīstīšanai” ( V. Zelmenis, 2000). …

Author's comment
Atlants