Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 1.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 2.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 3.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 4.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 5.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 6.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 7.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 8.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 9.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 10.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 11.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 12.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 13.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 14.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 15.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 16.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 17.
  • Presentations 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Uzņēmuma tirgus darbības plānošanas stratēģija   
  Mārketinga vadīšanas process un ietekmējošie faktori   
  Mārketinga sistēmas pamatelementi   
  Konkurence finanšu pakalpojumu tirgū   
  Konkurences veidi   
  Konkurentu identificēšanas process   
  Tirgus izpētes metodes   
Extract

Uzņēmuma stratēģiskā plānošana ir kā vadīšanas process uzņēmuma dzīvotspējas nodrošināšanai un atbilstības starp tā mērķiem un resursiem un ārējiem nosacījumiem attīstīšanai.
Darbs stratēģiskajā plānošanā nozīmē, ka uzņēmuma tiek noteikts tāds biznesa virzienu kopums, kurš būtu pietiekams uzņēmuma attīstībai un uzplaukumam pat tādā gadījumā, ja daži no šiem virzieniem neīstenotos.

Konkurenti ir viens no mārketinga sistēmas komponentiem
Tie ietekmē uzņēmumu:
tirgus izvēlē;
mārketinga starpnieku un piegādātāju izvēlē;
Preču / pakalpojumu klāsta izveidē un attīstībā;
Un visā mārketinga darbības kompleksā.…

Author's comment
Atlants