Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 1.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 2.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 3.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 4.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 5.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 6.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 7.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 8.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 9.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 10.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 11.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 12.
  • Research Papers 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 13.
Extract

Tele2 uzņēmums piedāvā diezgan zemus tarifus, jo galvenais uzņēmuma princips, Tele2 – mobilo sakaru cenu līderis. Var teikt, ka šis princips ir realizēts arī priekšapmaksas kartē Zelta zivtiņa.
Galvenais uzdevums ir padarīt klientu visapmierinātāku, ievērojot viņu vēlmes un piedāvājot vienkāršus, ērtus pakalpojumus par viszemāko cenu. Klients ir uzmanības centrā, un klienta apmierinātība ir galvenā uzņēmuma darbības kvalitātes mēraukla.…

Author's comment
Atlants