Evaluation:
Published: 17.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 1.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 2.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 3.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 4.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 5.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 6.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 7.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 8.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 9.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 10.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 11.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 12.
  • Research Papers 'Latvijas Nacionālās bibliotēkas Bērnu literatūras centra nozīme Rīgas centra bēr', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Socioloģiskā pētījuma programma   
1.1.  Problēma   
1.2.  Pētījuma objekts   
1.3.  Pētījuma priekšmets   
1.4.  Pētījuma mērķis   
1.5.  Pētījuma uzdevums   
1.6.  Hipotēze   
2.1.  Intervija   
2.2.  Novērošana   
2.3.  Aptauja   
3.  Secinājumi- hipotēzes pierādīšana   
4.  Metožu vērtējums   
5.  Pielikums   
5.1.  Visidati.lv jautājumi un atbildes   
Extract

Pēc LNB-BLC apmeklējuma žurnāla mēs izvērtējām cik bērni nāk atvērtajās dienās lasīt un pilnveidoties.
Apmeklējums ir diezgan nestabils, ir dienas kad nāk ļoti daudzi, dienas kad mazāk, bet manāms, ka katra mēneša sākumā apmeklētāju skaits pieaug, bet mēneša beigās bērni nododas citu lietu darīšanai.
Pašas virsotnes apmeklējuma ziņā iegūst dienas, kad LNB-BLC notiek dažādi pasākumi bērniem!
Bērniem ir svarīgi, ka šāda iestāde pastāv, jo tā pilnvērtīgāk viņi spēj izmantot savu brīvo laiku.

Secinājumi.
Bērni bija ļoti aktīvi un nespēja ilglaicīgi pievērsties vienai nodarbei, jo bija pieejamas daudzas alternatīvas. Šīs dienas apmeklētāju vidū bija vairāk „dauzoņas” nekā lasītāji - tā izteicās pašas darbinieces, tāpēc nevarējām viennozīmīgi spriest par vispārējo situāciju centra ikdienas darbā. BLC vidē bērni jutās brīvi un nepiespiesti. Darbinieki bija ļoti labvēlīgi noskaņoti un izpalīdzīgi pret bērniem. Pretēji gaidītajam, bērni nemaz neizrādīja tik lielu interesi un sajūsmu par datora esamību.

Author's comment
Atlants