Mana studiju darba mērķis ir iepazīties ar preču pozīcijas nostiprināšanas metodēm, kā arī izpētīt šo metožu pielietojumu konkrētā uzņēmumā. Es iepazinos ar celtniecības uzņēmuma SIA „XXX” saimniecisko un mārketinga darbību.
Preces pozīcijas nostiprināšana tirgū savā būtībā ir līdzīga preces virzīšanai tirgū. Aizvien plašākā mērogā mēs sastopamies ar dažādu preču un pakalpojumu reklāmām prezentācijām un akcijām, aizvien vairāk mūs interesē vai prece ir konkurētspējīga.
Firmas uzdevums ir ne tikai iekarot kādu tirgus mērķsegmentu, bet arī nostiprināt tajā savas preces pozīcijas perspektīvā. Ar laiku pircējiem it kā jāpierod pie tā, ka šajā tirgū tieši šī prece ir pārāka pār citiem analogiem. Mārketinga aspektā preces pozīciju nostiprināšana ir tādu mārketinga pasākumu īstenošana, kuri noved pie pircēju stabilām domām par konkrētās preces neapšaubāmām priekšrocībām konkrētajā tirgū.…
Kursa darbs mārketingā. Teorija: preces nostiprināšanas metodes tirgū:konkurētspēja (iesaiņojums, kvalitāte), reklāma, netiešā reklāma, pārdošanas veicināšana,tiešā pārdošana, kā arī šo metožu pielietojums konkrētā uzņēmumā