Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 9.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 10.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 11.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 12.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 13.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 14.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 15.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 16.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 17.
  • Research Papers 'Reklāmas psiholoģisko iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  REKLĀMAS PSIHOLOĢISKIE PAMATI    4
1.1.  Uzmanība    4
1.2.  Uztvere    5
1.3.  Atmiņa    7
2.  KĀ PIEVĒRST UZMANĪBU UN RADĪT INTERESI PAR REKLĀMU?    7
2.1.  Reklāmas psihotehnoloģijas    8
2.1.1.  Teksta psihotehnoloģija    8
2.1.2.  Skaņas psiholoģija. Audiostils    10
2.1.3.  Gaismas psiholoģija    10
2.1.4.  Krāsas psiholoģija    11
2.1.5  Formas psiholoģija reklāmā    12
3.  REKLĀMAS DAŽADIE VEIDI    12
4.  ČETRI REKLĀMAS VEIDI, ATKARĪBĀ NO SMADZEŅU PUSLOŽU DARBĪBAS    14
4.1.  Vispārīgas atziņas par smadzeņu funkcionālo asimetriju    14
4.2.  Četras reklāmas metodes    16
4.3.  Kad izvēlēties uz labo smadzeņu puslodes darbību vērstu reklāmu    16
4.4.  Kad izvēlēties uz kreiso smadzeņu puslodes darbību vērstu reklāmu    17
4.5.  Kad izvēlēties uz abu smadzeņu pusložu darbību vērstu reklāmu    17
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.
Nevar noliegt psiholoģijas sasniegumus reklāmas jomā. Lielas firmas konsultējas ar psiholoģiem-reklāmas speciālistiem, arī reklāmas aģentūras nereti izmanto šādus pakalpojumus.
Lai reklāma būtu efektīvāka tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Tie var būt: iemīļoti, populāri varoņi, aktieri, sabiedrībā zināmi cilvēki, modeļi, sportisti un citi. Dažāda līmeņa slavenības ir iemīļotas cilvēku vidū un daudzi vēlas tām līdzināties vai vismaz caur reklāmu piekļūt tuvāk savam elkam, kaut vai iegādājoties preci, kuru tas reklamē; erotika un erotiski skati; bērni un dzīvnieki; labs humors. …

Author's comment
Atlants