Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizēšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizēšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizēšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizēšana', 4.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizēšana', 5.
Extract

Cits veids kā starptautiskajām reklāmām sasniegt savu publiku daudzās valstīs ir caur starptautiskiem medijiem. Primārais fokuss starptautiskajos medijos ir uz žurnāliem un avīzēm. Žurnāls Cosmopolitan publicē 29 starptautiskus izdevumus, kas sasniedz vairāk nekā 30 miljonus lasītājus. Starptautiskās publikācijas piedāvā reklamētājiem sasniegt lielu skaitu lasītāju. Lasītāji šīm publikācijām pārsvarā ir cilvēki ar augstiem ienākumiem, kuri ir mērķauditorija daudziem produktiem un pakalpojumiem.
Reklāma ir viena no galvenajiem mārketinga mix sastāvdaļām. Bet tāpat kā vietējā tirgus mārketingā, tāpat arī ārzemju tirgū svarīgi ir tādi elementi kā pārdošanas veicināšana, tiešā pārdošana, sabiedriskās attiecības un mājaslapas. Šie elementi ir atkarīgi no uzņēmuma mārketinga un veicināšanas stratēģijām ārzemju tirgū. Pārdošanas veicināšana un sabiedriskās attiecības var atbalstīt un palielināt reklāmas efektivitāti, tāpat sabiedriskās attiecības var tikt izmantotas, lai izveidotu kompānijas imidžu ārzemju tirgū. Dažiem uzņēmumiem tiešā pārdošana var būt svarīgāka par reklāmu un būt galvenais elements, ko uzņēmums izmanto virzot savu produktu tirgū.

Atlants