Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 1.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 2.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 3.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 4.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 5.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 6.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 7.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 8.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 9.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 10.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 11.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 12.
  • Research Papers 'Gistava Flobēra romāna "Bovarī kundze" analīze', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Autora dzīve un personība    4
2.  Daiļdarba analīze    5
2.1.  Žanrs    5
2.2.  Vēstījums    6
2.3.  Kompozīcija    7
2.4.  Tēlu sistēma    8
2.5.  Tematika un problemātika    12
2.6.  Sižets    13
2.7.  Mākslinieciskais laiks un telpa    15
2.8.  Tēlainās izteiksmes līdzekļi    16
2.9.  Nobeigums par daiļdarbu    17
  Nobeigums    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

2.9. Nobeigums par daiļdarbu
Atziņas:
1. Bērniem ir vajadzīgi vecāki, lai radītu priekšstatu par dzīvi un lietām, kas notiek apkārt, taču tiem jāļauj būt patstāvīgiem.
2. Mīlestība ir jābauda, nav jāgaida, tā atnāks pati un katram tā izpaudīsies savādāk, dos reizē gan vienādas, gan savādākas emocijas.
3. Jādzīvo reālajā dzīvē nevis savos sapņos un ilūzijās.

Secinājumi:
Mēs pārāk daudz sapņojam un iztēlojamies, kāda varētu izskatīties mūsu dzīve, taču, sastopoties ar realitāti, esam vīlušies, jo nekas nenotiek tā, kā esam iedomājušies. Arī ar Emmu tā notika, viņa tā arī nesagaidīja romānos aprakstīto mīlestību, par kuru tik ļoti sapņoja.

Nobeigums
1. Gistavs Flobērs bija dumpiniecisks romantisma laikmeta rakstnieks, kurš ar savu darbu „Bovarī kundze” šokēja apkārtējo sabiedrību.
2. Darbā izmantots sadzīviskais prozas paveids, jo tajā attēlota ikdienas dzīve ar vienkāršas sievietes rūpēm un tiekšanos pēc mīlestības.
3. Romāns ir līdzīgs mūsdienu romāniem – tajā attēlota mīlestība, mīlas ciešanas un kā varoņi ar to sadzīvo.
4. Daiļdarbā izmantots reālistiskais vēstījuma tips, jo tajā attēlotas detalizētas, konkrētas situācijas.
5. Romānā izmantots daudz izteiksmes līdzekļu, lai paspilgtinātu notikumus.


Author's comment
Atlants