Evaluation:
Published: 25.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 1.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 2.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 3.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 4.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 5.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 6.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 7.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 8.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 9.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 10.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 11.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 12.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 13.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 14.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 15.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 16.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 17.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 18.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 19.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 20.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 21.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 22.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 23.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 24.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 25.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 26.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 27.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 28.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 29.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 30.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 31.
  • Research Papers 'Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību', 32.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Publiskās saziņas nozīme sabiedrībā    3
2.  Informācija kā attiecību stiprinātāja starp politiķiem un iedzīvotājiem    4
3.  Komunikācija ar sabiedrību pagājušajā gadsimtā    7
3.1.  Preses loma pirms revolūcijas    7
3.2.  Pirmskara propaganda masu mēdijos    7
3.3.  Mēdiju loma PSRS laikā    8
3.4.  Komunikācija ar sabiedrību sociālisma norieta laikā    9
4.  XXI gadsimta masu mēdiju kā starpnieki    12
5.  Vai masu mēdiji ir ceturtā vara    13
6.  Piemērotāko līdzekļu izvēle komunikācijai ar sabiedrību    16
7.  Partiju rīcība vēlēšanu kampaņu laikā    18
7.1.  Slēptā politiskā reklāma    20
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  zmantoto informācijas avotu saraksts    25
Extract

Laikā, kad tuvojas Saeimas vēlēšanas, partijas ir sākušas darbību priekšvēlēšanu kampaņās. Mērķis, veidojot šīs kampaņas, ir - iegūt lielāku vēlētāju uzmanību un ar solījumiem un saukļiem mudināt balsot tieši par konkrēto partiju. Pastāv pieņēmums, ka politiskās reklāmas, informējot vēlētājus, izraisa lielāku vēlētāju uzmanību par reklamēto partiju, bet ne vienmēr tās dod lielākus panākumus vēlēšanās.
Attiecības starp valdību un valsts iedzīvotajiem ikdienā pastāv dažādās jomās. Lai nodrošinātu demokrātiju sabiedrībā, tā balstās un mijiedarbojas ar tradicionāliem principiem, piemēram, priekšvēlēšanu kampaņas un arī vēlēšanas.
Galvenais jautājums - kā partijām noturēt un stiprināt šīs attiecības tik sarežģītā laikā kā pirmsvēlēšanu procesā? Pirmkārt, tā ir iedzīvotāju - potenciālo vēlētāju - informēšana. Lai gan caur mēdijiem politiķi uzzina arī vēlētāju viedokli, tā tomēr galvenokārt ir vērsta no partiju puses uz iedzīvotājiem, tad tai ir vienpusējs raksturs.
Partijas veic arī iedzīvotāju iesaistīšanas pasākumus – diskusijas, tikšanās un dialogi ar vēlētājiem, kas ir divpusējas attiecības, tāpat kā sabiedriskās aptaujas.
Taču, gadiem ejot, sabiedrība kļūst sarežģītāka, līdz ar to partijām ir jāatrod jauni veidi, kā stiprināt attiecības ar iedzīvotājiem un tos ietekmēt sev vēlamā virzienā.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants