Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Cilvēka psihiskās attīstības galvenās likumsakarības psiholoģijā', 1.
  • Research Papers 'Cilvēka psihiskās attīstības galvenās likumsakarības psiholoģijā', 2.
  • Research Papers 'Cilvēka psihiskās attīstības galvenās likumsakarības psiholoģijā', 3.
  • Research Papers 'Cilvēka psihiskās attīstības galvenās likumsakarības psiholoģijā', 4.
  • Research Papers 'Cilvēka psihiskās attīstības galvenās likumsakarības psiholoģijā', 5.
Extract

Personība – indivīda iekšēja dinamiska organizācija, kas iekļauj sevī motivāciju sistēmas, ieradumus personiskās iezīmes, kuras nosaka personības unikalitāti, piemērojoties videi. Šī sistēmas sakārtojas un attīstās nepārtrauktā indivīda saskarsmē ar vidi.
Cilvēka personība veidojas gan iedzimtības, gan mikro un makro vides ietekmē. Mikrovide ir bērna ģimene un dzīvesvieta. Makrovide ir bērna attīstības apkārtne – kultūrvide, sabiedrība, iepriekšējo paaudžu pieredze, morāle un audzināšana, kas veido cilvēka psihi.
Psiholoģijā eksistē 3 pieejas attiecībā pret psihiskās attīstības faktoriem.
Pirmā pieeja: pamatfaktors, kas ietekmē cilvēka psihisko attīstību ir vide, kurā cilvēks dzīvo. Pie šī var izdalīt divus novirzienus, kas atšķirīgi risina vides ietekmi uz psihisko attīstību. …

Author's comment
Atlants