Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Samples 'Eksporta plāns', 1.
  • Samples 'Eksporta plāns', 2.
  • Samples 'Eksporta plāns', 3.
  • Samples 'Eksporta plāns', 4.
  • Samples 'Eksporta plāns', 5.
  • Samples 'Eksporta plāns', 6.
  • Samples 'Eksporta plāns', 7.
  • Samples 'Eksporta plāns', 8.
  • Samples 'Eksporta plāns', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta raksturojums    4
2.  Mērķa tirgus    4
3.  Produkta eksporta cena    5
4.  Eksporta darbības    5
5.  Rezultātu novērtējums    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

5.REZULTĀTU NOVĒRTĒJUMS
Eksportēšanas rezultāti tiks vērtēti analizējot pārdošanas rezultātus Lietuvas tirgos. Tiks veikta pārdošanas rezultātu apkopošana un salīdzināšana ar pārdošanas apjomiem Latvijas Republikas teritorijā. Šis salīdzinājums ļaus spriest par atšķirībām, kādas pastāv, starp šiem diviem tirgiem, maizes izstrādājumu patērēšanas ziņā, ja tādas būs.
Ekonomisti izanalizēs pārdošanas rezultātus pa katra atsevišķa maizes izstrādājumu veidu, tādejādi būs iespēja novērtēt, ko ir rentabli eksportēt un ko nav. Šāda analīze dos iespēju pārorientēties uz tiem maizes veidiem, kas dod lielāku finansiālu ieguvumu un nerentablos izstrādājumus aizstāt ar jaunu produkcijas veidu.
Lai arvien pietuvinātos Lietuvas patērētājiem, ir nolemts veikt arī aptaujas tirgū. Šīs aptaujas palīdzēs saprast, ko Lietuvas patērētāji vēlas mainīt produktos, kādi ir nepieciešamie papildinājumi un uzlabojumi. Uzņēmums, pēc savām finansiālajām iespējām, mēģinās pielāgot produkciju Lietuvas patērētāju vēlmēm, savukārt tas dos iespēju uzņēmumam arvien nostiprināties eksporta tirgū.

SECINĀJUMI
• Eksportam tiks virzīti vairāki produkta veidi, tas ir, vairākas maizes šķirnes;
• Kā potenciālais mērķa tirgus tiek izvēlēts Lietuvas (Skodas) tirgus;
• Lietuvas tirgus galvenā priekšrocība ir tā, ka tas atrodas netālu no maizes ražotnes, tas ir, netālu no Priekules;
• Nosakot eksporta cenu tiks ņemtas vērā produkcijas ražošanas izmaksas un preces cena potenciālajā tirgū;
• Uzņēmumam, lai uzsāktu eksportēšanas procesu, galvenais trūkstošais resurss ir automašīna, ko izmantotu produkcijas transportēšanai uz Lietuvu;
• Galvenās izmaksas, uzsākot eksportēšanu, tiek saistītas ar jaunās automašīnas iegādi;
• Pašreiz nav nepieciešams palielināt personālu sastāvu, kurš nodarbotos ar eksporta tirgiem, taču nāksies pieņemt jaunu šoferi;
• Eksporta rezultāti tiks novērtēti apkopojot pārdošanas rezultātus un izanalizējot tos.

Author's comment
Atlants