Evaluation:
Published: 18.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Essays 'Anotācija grāmatai S.Veinberga "Publiskās attiecības. Teorija un prakse"', 1.
  • Essays 'Anotācija grāmatai S.Veinberga "Publiskās attiecības. Teorija un prakse"', 2.
Extract

Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kurā informācija ir gan darba rīks, gan ierocis, un jābūt īpašām iemaņām, lai spētu prasmīgi rīkoties ar informāciju.
Kā panākt uzņēmuma atpazīstamību? Pastāv daudz iespēju un veidu, bet viens no tiem, kas Latvijā ienāk tikai pēdējos gados, ir sabiedriskās attiecības, kas tiek kombinētas ar citām mārketinga aktivitātēm.
Ar vārdiem publiskās attiecības (no angļu val. Public relations – sabiedriskās attiecības) tiek saprasti visa veida kontakti, kurus organizācija realizē ar savu vidi.
Latvija ir salīdzinoši maza valsts un līdz ar to arī sabiedrisko attiecību tirgus nav plašs, tas ir izaugsmes stadijā, kuru starpā pastāv konkurence…

Author's comment
Atlants