Evaluation:
Published: 15.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 1.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 2.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 3.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 4.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 5.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 6.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 7.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 8.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 9.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 10.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 11.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 12.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 13.
  • Research Papers 'AS "Latvenergo" realizētās mārketinga vadīšanas funkcijas un to pilnveidošana', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA VADĪŠANAS FUNKCIJAS    5
1.1.  Plānošanas funkcija    6
1.2.  Organizēšanas un koordinēšanas funkcija    7
1.3.  Kontroles funkcija    7
2.  A/S LATVENERGO    8
2.3.  Plānošanas funkcija    9
2.2.  Organizēšanas un koordinēšanas funkcija    11
2.3.  Kontroles funkcija    12
  SECINĀJUMI    13
  INFORMĀCIJAS AVOTI    14
Extract

SECINĀJUMI
Kopsavilkumā, varam spriest, ka marketinga funkcijas ir viens no galvenajiem pamatelementiem veiksmīgai uzņēmuma pastāvēšanai. Mūsdienās, ir grūti iedomāties uzņēmumu bez mārketinga, jo katra nianse, katra darbība uzņēmumā, parāda, cik konkurētspējīgs un stabils uzņēmums spēs būt un cik lielu mērķauditoriju uzrunās.
A/S Latvenergo, ļoti veiksmīgi spēj izmantot šīs funkcijas savā labā, lai spētu noturēt stabilu un konkrētspējīgu uzņēmumu tirgū. Katra pareizi izpildīta funkcija dod papildus iespējas un, protams, arī papildus ienākumus. Ja pareizi izmanto mārketingu, tad ir iespēja pacelt uzņēmumu, pat no visszemākā līmeņa un viss grūtākā starta.
Katram nozarei ir pilnveidošanās iespējas, arī mārketinga funkcijas ir iespējams pilnveidot un attīstīt vēl sekmīgākai darbībai. Ir jāattīstās it visā un jameklē plašāks iespēju loks.
Mūsuprāt, šo funkciju pilnveidošana ir atkarīga no tā, cik katrs uzņēmums, ir gatavs sevi parādīt tirgū. Ir japieverš lielāka uzmanība tieši patērētāju vēlmēm. Tas palīdzēs veikt precīzākas analīzes un saprast, kas īsti ir nepieciešams sabiedrībai un uz ko ir jāliek lielāks uzsvars. Ir jāpieverš lielāka uzmanība aptaujām, jāanalizē patērētāju viedokļi, jabūt ciešā saskarsmē ar patērētājiem. Paterētāji ir tie, kas palīdz pastāvēt lielākai daļai uzņēmumu.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants