Author:
Evaluation:
Published: 29.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 1.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 2.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 3.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 4.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 5.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 6.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 7.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 8.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 9.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 10.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 11.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 12.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 13.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 14.
  • Research Papers 'Bērnu hiperaktivitāte', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Hiperaktivitātes izpausme bērniem   
2.  Bērnu hiperaktīvas uzvedības cēloņi   
2.1.  Bioloģiskie cēloņi   
2.2.  Psihosociālie cēloņi   
3.  Hiperaktivitāte kā mācīšanās traucējums   
4.  Hiperaktīvu bērnu uzvedības un darbības korekcija   
4.1.  Uzmanības izkopšana   
4.2  Impulsivitātes un pārmērīgas aktivitātes samazināšana   
4.3.  Sociālo prasmju veidošana   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Viena no aktuālākajām problēmām skolās ir hiperaktīvi bērni un to iekļaušana sabiedrībā. Sabiedrība nav pietiekami informēta par šādiem bērniem un uztver viņus negatīvi, kas savukārt absolūti grauj šo bērnu personības.
Mūsdienās vairāk šai problēmai tiek pievērsta uzmanība un vairāk tiek pētīts jautājums par to, kā tad īsti būtu pedagogam jāstrādā ar hiperaktīviem bērniem! Viens ir noteikti skaidrs, šiem bērniem ir nepieciešama īpaša pieeja, individuāla programma, jo savas neorganizētās uzvedības un nenoturības dēļ viņi nespēj bez problēmām iekļauties parastā klasē starp normāliem bērniem.
Ne tikai skolotājiem ir jāstrādā ar šiem bērniem, bet arī vecākiem mājās ir nepieciešams darboties ar saviem hiperaktīvajiem bērniem, jo tikai veiksmīga sadarbība starp pedagogiem un vecākiem var novest pie pozitīva galarezultāta, kas ļautu šim bērnam iekļauties sabiedrībā un kļūt par tās daļu.
Ar savu darbu vēlos parādīt, kas tad īsti ir hiperaktivitāte, kā tā izpaužas un kādi ir cēloņi. Arī to kā izpaužas hiperaktivitāte kā mācīšanās traucējums. Kā skolotājiem strādāt, lai samazinātu impulsivitāti, pārmērīgu aktivitāti, kā pastiprināt un koncentrēt uzmanību un veidot hiperaktīvos bērnos sociālās prasmes. Būtība tam visam ir, lai palīdzētu iekļaut hiperaktīvus bērnus sabiedrībā!

Author's comment
Atlants