Evaluation:
Published: 10.01.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 1.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 2.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 3.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 4.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 5.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 6.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 7.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 8.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 9.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 10.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 11.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 12.
  • Presentations 'Pircēju rīcība tirdzniecības vietās', 13.
Extract

Pircēju iedalījums
Impulsīvais – ātri iepērkas, pārsvarā pusaudži
Neapmierinātais – sūdzas par preču dārdzību un/vai nepārdomātu izvietojumu veikalā, pārsvarā cilvēki pensijas vecumā
Turīgais – pērk tikai dārgas un kvalitatīvas preces, pārsvarā cilvēki pusmūžā
Kārumnieks – pērk visu, ko grib, neskatoties uz cenu vai kvalitāti, pārsvarā gados jauni cilvēki
Sliņķis – pērk ātri pagatavojamus ēdienus un neveselīgu ēdienu, pārsvarā pusaudži un gados jauni cilvēki
Bezmugurkaulnieks – pērk preces vadoties no apkārtējo izvēles, pārsvarā pusaudži un pusmūža vecuma cilvēki
Kārtīgais – iepērkas izmantojot iepriekš sagatavotu iepirkumu sarakstu, pārsvarā cilvēki puzmūža un pensijas vecumā
Zaļais – pērk svaigus augļus un dārzeņus, produktus ar zemu tauku saturu un dabai draudzīgas preces, pārsvarā gados jauni cilvēki

Secinājumi
Pētījuma gaitā noskaidrojām, ka pircēju rīcību ietekmē šādi faktori:
Preces cena, kvalitāte un tās popularitāte patērētāju vidū
Atvēlētais budžets iepirkumiem
Vecums
Dzīvesveids
Ģimenes stāvoklis
Personiskie uzskati un gaume

Author's comment
Atlants