Evaluation:
Published: 21.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    4
2.  Reklāma    4
2.1.  Vēsture    4
2.2.  Reklāmas likums    5
2.3.  Reklāmas funkcijas    5
2.4.  Reklāmas mērķi    5
3.  Konkurence    5
3.1.  Pilnīga konkurence    6
3.2.  Nepilnīga konkurence    6
4.  Reklāmas loma dažādos tirgus modeļos    7
5.  Kopsavilkums    10
6.  Literaturas sarakts    11
Extract

Ievads.
Reklāma ir kļuvusi par mūsu dzīves nepieciešamu daļu. Atrodoties mājās vai sabiedriskajā transportā, pastaigājoties vai lasot žurnālu, mums apkārt ir reklāma. Kāpēc tāda ir vajadzīga? Un kāda loma tai ir dažādos tirgus modeļos un konkurentu cīņā? Šīs ir mana referāta pamatjautājumi, uz kuriem es pacentīšos atbildēt, noskaidrojot sekojošās lietas:
Kas ir reklāma un kādu funkciju tā izpilda?
Kas ir konkurence un tirgus modeļi?
Kāda nozīme ir reklāmai katrā no tirgus modeļiem?

Reklāma.
Reklāma (lat. „reclamo” - izkliedzu) – informācijas izplatīšana par precēm un pakalpojumiem ar mērķi palielināt to pieprasījumu.
Reklāma ir daļa no firmas komunikācijas darbības. Tā neobligāti uztiep pircējam preci. Dažreiz tā vienkārši liek atcerēties konkrētu preces marku vai nosaukumu izvēloties preci. Pirmkārt pircējs izlemj, no kā izvēlēties, bet pēc tam jau kurai markai tieši dot priekšroku pamatojoties uz sava priekšstata par to, kuru arī palīdz izveidot reklāma. …

Author's comment
Atlants