Author:
Evaluation:
Published: 10.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 1.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 2.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 3.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 4.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 5.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 6.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 7.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 8.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 9.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 10.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 11.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 12.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 13.
  • Summaries, Notes 'Dažādu psihoanalītiķu galvenie sasniegumi', 14.
Extract

Žans Žaks Piažē
(1896 – 1980)

Personības teorija – tas ir galvenokārt cilvēciskais intelekts, cilvēka vieta pasaulē ar intelektuālo palīdzību.
Jaunās idejas –
1.Zīdaiņu psihiskās attīstības pazīme ir intelekta attīstība, bērns attīstās, kad attīstās intelekts.
2.Intelekta personības priekšnosacījums zīdaiņa vecumā ir sensomotorās koordinācijas attīstība (iemācās regulēt kustības).…

Author's comment
Atlants