Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 1.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 2.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 3.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 4.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 5.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 6.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 7.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 8.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 9.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 10.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 11.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 12.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 13.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 14.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 15.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 16.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 17.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 18.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 19.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 20.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 21.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 22.
  • Research Papers 'Sabiedrības informētība par autismu', 23.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.1.  Autisma cēloņi    7
1.2.  Autisma pazīmes    8
2.  Autisms un izglītības iestādes    9
3.  Sabiedrības palīdzības organizācijas, kas iesaistītas autisma problēmu risināšanā    11
4.  Pētījuma datu rezultātu analīze un interpretācja    12
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra un avoti    20
Extract

SECINĀJUMI
Pētniecības darba izstrādes rezultātā autore nonākusi pie secinājuma, ka apkopotie rezultāti runā par sliktu darbā izvirzītajai hipotēzei - apkārtējā sabiedrība nav informēta kas ir autisms, to parādīja aptaujāto respondentu sniegtās atbildes.
Darba gaitā autore nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. Ar katru gadu pasaulē arvien vairāk un vairāk dzimst bērni – autisti. Šodienas statistika ir tāda – no katriem 10 000 jaundzimušo uz planētas 15 – 20 ir autisti.
2. Lai autismam pievērstu vēl lielāku sabiedrības uzmanību, 2. aprīli pasaulē atzīmē par Autisma atpazīstamības dienu.
3. Sabiedrība ir ļoti maz informēta par autiska rakstura traucējumiem.
4. Ar autisma problēmām nav saskārusies lielākā daļa aptaujāto.
5. Visprecīzāko informāciju par autismu vislielākā iespēja ir iegūt iegūstot izglītību.
6. Lielākā daļa no sabiedrības atzīst, ka attieksme pret cilvēkiem ar autismu ir pozitīva un pretimnākoša.

Author's comment
Atlants