Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 1.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 2.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 3.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 4.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 5.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 6.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 7.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 8.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 9.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 10.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 11.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 12.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 13.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 14.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 15.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 16.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 17.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 18.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 19.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 20.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 21.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 22.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 23.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 24.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 25.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 26.
  • Business Plans 'Filmas "Dvēselīte" realizēšana', 27.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  NACIONĀLĀ KINO CENTRA FILMU PROJEKTU konkursa    4
  Dvēselīte    6
  Sižeta izklāsts    7
  Galveno tēlu raksturojums    9
  Projekta aktualitāte    10
  Ražošanas plāns, darba grafiks un finanses    11
  Mārketinga un izplatīšanas stratēģija    14
  Sponsori    15
  Režisora CV    16
  Producenta CV    18
  Par producēšanas kompāniju    20
  Finanses    23
  TĀME    29
Extract

Mārketinga un izplatīšanas stratēģija
Filma „Dvēselīte”, kuras pirmizrāde notiktu kinoteātrī „K suns”, 7. Augustā izmaksātu aptuveni līdz 500 latiem, jo telpas šajā kinoteātrī uz pirmizrādi ir jāīrē. Pirmizrāde būtu ar ielūgumiem, un skatītājiem par to nebūtu jāmaksā, bet uz filmas pirmizrādi ierastos tikai lūgtie viesi.
Pirms filmas pirmizrādes tiktu veikta arī neliela reklāmas kampaņa sociālajos tīklos, kur tiktu veikts arī konkurss, kurā cilvēki varētu saņemt ielūgumus. Šādi ielūgumi tiktu izlozēti 20 cilvēkiem, kuri saņemtu katrs pa diviem ielūgumiem. Līdz ar to 40 ielūgumi.
Tiktu arī izveidota reklāma plakātu formās, kas varētu izmaksāt aptuveni 1000 latus.
Šāda izloze, manuprāt, būtu arī kā reklāma, kas vēlāk skatītājiem liktu par filmu runāt, un vēlēties to noskatīties.
Visas filmas tapšanas laikā sociālos tīklos tiktu veikta arī aktīva darbība, tādējādi, ieinteresējot potenciālo filmas pircēju. Šim projektam tiktu izveidota sekotāju lapa portālā draugiem.lv, kā arī twitter konts, kurā potenciālais filmas pircējs varētu sekot filmas tapšanas procesam, kā arī katrs simtais sekotājs varētu nokļūt filmēšanas laukumā, lai tajā piedalītos kā masu skatu aktieris, vai vienkārši redzēt procesu dzīvē. Manuprāt, tas radītu daudz lielāku cilvēku vēlmi filmu redzēt pēc tās tapšanas, un aizvest uz kinoteātri arī savu draugu vai draugus.
Pēc filmas pirmizrādes, filma tiktu arī izrādīta kinoteātrī „K suns”. Šajā kinoteātrī būtu visvieglāk tikt, jo šis kinoteātris atbalsta latviešu filmas, un studentu projektus. Tādēļ tieši šeit tiktu plānota pirmā sadarbība, un vienošanās par procentiem starp filmu veidotājiem un pašu kinoteātri.
Filmas izrādīšana tiktu plānota arī kinoteātros „Multikino” un „Cinamon”, jo šeit ir iespējama filmas izrādīšana mazajās zālēs, un ir, iespējams, panāk vienošanos ar kinoteātru vadītājiem par iespējamajiem procentiem.

Author's comment
Atlants