-
Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā
Research Papers17 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | Kvantitatīvās metodes tirgvedības pētīšanā | 4 |
2. | Apvienotā analīze (Coinjoint Analysis) | 5 |
3. | Apvienotās analīzes pielietošanas piemēri | 10 |
3.1. | Kredītkaršu modificēšana | 10 |
3.2. | Dzīvojamo rajonu izmantošanas attiecību identifikācija | 10 |
3.3. | Ražošanas līniju pārorientācija | 11 |
4. | Apvienoto analīžu pārskats | 12 |
4.1. | Pazīmju svarīguma interpretācija | 13 |
4.1.1. | Visu pazīmju kopuma izvērtējuma pieeja | 14 |
4.1.2. | “Kompromisa darījumu” datu vākšanas pieeja | 14 |
4.1.3. | Salīdzinošo datu vākšanas pieeja | 15 |
5. | Datu analizēšana un interpretācija | 16 |
5.1. | Ticamības rezultāti | 18 |
5.2. | Rezultāti lietošanai | 18 |
SECINĀJUMS | 20 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 21 |
Mārketinga menedžeri savā darbā ļoti bieži sastopas ar dažādiem sarežģītiem uzdevumiem, kas ir saistīti, piemēram, ar nākotnes rentabilitātes vai pārdošanas apjomu vērtējumu, tirgus daļas noteikšanu jauniem vai modificētiem produktiem, mārketinga stratēģijas izvēli.
Šie specifiskie uzdevumi ietver:
1. Peļņas un/vai tirgus daļas prognozi jaunajām piedāvāto produktu koncepcijām, ievērojot pašreizējo konkurentu piedāvājumus.
2. Konkurentu jauno produktu ietekmēšanas prognozi uz peļņu un/vai tirgus daļu, ja mēs nemainām savu konkurētspējas pozīciju.
3. Pircēju attieksmes prognozi un pārslēgšanu uz jauniem produktiem (no mūsu esošiem produktiem uz mūsu jauniem produktiem vai no mūsu konkurentu piedāvātiem produktiem uz mūsu jauniem produktiem).
4. Tirgus segmentu atšķirīgas reakcijas prognozi, pērkot mūsu produktu.
5. Konkurētspējīgas reakcijas prognozi uz mūsu jaunā produkta ievešanas stratēģiju. Vai cenas un citi mūsu produkta parametri ir jāmaina, lai paliktu konkurētspējīgiem.
6. Situācijas mainīgo ietekmēšanu uz pircēju izvēli.
7. Reakcijas prognozi uz alternatīvām reklāmas stratēģijām un/vai reklāmas tēmām.
8. Pircēju reakcijas prognozi uz alternatīvo cenu politiku, speciālām cenām un piedāvāto cenu izmaiņām.
9. Reakcijas prognozi uz izplatīšanas stratēģijām, optimālā izplatīšanas kanāla noteikšanu, pārdošanas personas noteikšanu un viņa daļas noteikšanu.…
Kvantitatīvās metodes tirgvedības pētīšanā,Apvienotā analīze (Coinjoint Analysis),Apvienotās analīzes pielietošanas piemēri,Kredītkaršu modificēšana,Dzīvojamo rajonu izmantošanas attiecību identifikācija,Ražošanas līniju pārorientācija,Apvienoto analīžu pārskats,Pazīmju svarīguma interpretācija,Visu pazīmju kopuma izvērtējuma pieeja,“Kompromisa darījumu” datu vākšanas pieeja,Salīdzinošo datu vākšanas pieeja,Datu analizēšana un interpretācija,Ticamības rezultāti,Rezultāti lietošanai
