-
Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze. Žurnāls "Lilit"
Protams, ka sieviešu žurnāls vairāk piesaista sievietes, taču vīrieši arī uzskata šo preses izdevumu par interesantu. Pētījumi liecina par to, ka 76% Lilit auditorijas ir sievietes, bet pārējie 24% auditorijas ir vīrieši. Žurnāla Lilit lasītāji ir dažādas tautības cilvēki. Ar citiem vārdiem, jebkuras tautības persona var atrast žurnālā kaut ko interesantu. Statistiskie dati rada, ka 13% Lilit auditorijas ir latvieši un 87% auditorijas pieder citam tautībām. Starp žurnāla lasītājiem var atrast cilvēkus, kuri pieder pie dažādam vecuma grupām. 12% Lilit auditorijas ir 12 - 24 gadu veci, 22% auditorijas ir 55 – 70 gadu veci un 61% auditorijas ir 25 - 54 gadu. Žurnālu Lilit lasa visa Latvijas teritorijā, taču lielākā daļa auditorijas dzīvo Rīgā – 54%, Vidzemē – 19%, Latgalē – 15%, Zemgalē – 7% un Kurzeme – 5%. Lilit ir domāts cilvēkiem ar dažādiem izglītības iespējam un līmeņiem, tāpēc 59% žurnāla auditorijai ir vidējā vai nepabeigta augstākā izglītība, 28% auditorijai ir augstākā izglītība, 13% auditorijai ir pamata vai nepabeigta vidēja izglītība. Žurnāla Lilit cena ir diezgan liela un sastāv 1,68 Ls.…
Sieviešu žurnāls Lilit ir ļoti populārs preses izdevums Latvijā. Tas viss mūsdienu drukas izpildījumā ar ekskluzīvām pasaules zvaigžņu intervijām un patiesiem pašmāju stāstiem. Žurnāls apvieno redakcijas ilgo pieredzi un jaunākos pasaules sasniegumus izdevējdarbības jomā. Žurnāls Lilit ir kļuvis par mūsdienu sievietes Bībeli. Tāds žurnāls ir ievērojams reklāmas izplatīšanas līdzeklis, kuru ir ļoti interesanti analīzēt. Žurnālam Lilit pieder daudz pastāvīgu lasītāju un visu laiku palielinās jaunu lasītāju daudzums. Par to liecina Lilit auditoriju skaits, kurš par augusta numuru sasniedza 142 000 cilvēku. Pēdējo sešu numuru auditorija bija 142 000 cilvēku, bet pēdējo divpadsmit numuru auditorija bija 289 000 cilvēku. Tādi rādītāji raksturo Lilit veiksmīgu darbību un attīstības procesu. Tas nozīmē, ka žurnāls ir pieprasīts, gaidīts un lasīts Latvijas sabiedrībā.