Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 5.
Extract

Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīšanai tirgū.
Pastāv vairāki mārketinga mērķi:
Patēriņa palielināšana – mārketings ietekmē ražošanas apjomu, stimulē saražoto preču pārdošanu un sekmē patēriņa palielināšanos;
Patērētāja vajadzību apmierināšana – mārketings ietekmē ne tikai patēriņa apjomu, bet arī vajadzību apmierināšanu;
Produktu izvēles dažādības nodrošināšana – lai apmierinātu patērētāju vajadzības un vēlmes ir jānodrošina arī iespējas produktus izvēlēties;
Dzīves līmeņa paaugstināšana.1
Svarīgi ir arī atcerēties, ka jebkura produkta virzīšanas pamatā ir komunikācija jeb, citiem vārdiem, saziņas process.…

Atlants