Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 1.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 2.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 3.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 4.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 5.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 6.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 7.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 8.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 9.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 10.
  • Research Papers 'Televīzijas globalizācija un tās piemēri', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Globalizācijas jēdziens    3
2.  Masu mediju jēdziens    3
3.  Masu mediju globalizācija    4
4.  Televīzijas globalizācija    5
4.1.  CNN    6
4.2.  Al-Jazeera    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Secinājumi
Rakstot referātu autors ir nonācis pie šādiem galvenajiem secinājumiem:
• 4 galvenās globalizācijas dimensijas ir: kultūras, sociālā, politiskā un ekonomiskā, taču pasaulē nav sastopama tīri ekonomiskā, politiskā, sociālā vai kultūras dimensija.
• Masu medijiem iepriekš nav bijusi tik liela ietekme kā mūsdienās, to apliecina fakts, ka aptuveni 2,5 miljardi cilvēku visā pasaulē televīziju skatās vidēji vairāk nekā trīs stundas katru dienu.
• Globāli mediji ik dienu ienes ziņas, attēlus un informāciju cilvēku mājās, tieši un nepārtraukti savienojot viņus ar ārpasauli.
• CNN International ir labs piemērs masu mediju globalizācijai, jo tas ir ziņu kanāls, kurš spēj pasniegt ziņas no visas pasaules „karstajiem punktiem” 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
• Lai gan mūsdienās ir izveidotas vairākas globālas televīzijas, CNN saglabājis savu statusu kā pasaules ietekmīgākā televīzijas ziņu organizācija, kas liecina par tā unikalitāti.
• Savukārt Al-Jazeera piedāvā alternatīvu televīziju patērētājiem attiecībā uz starptautisko ziņu plūsmu, un tas paplašināja ziņu, viedokļu un speciālistu komentāru spektru. Šobrīd pasaule var iepazīt un, iespējams, tādējādi pieņemt arābu civilizāciju.

Author's comment
Atlants