Evaluation:
Published: 28.05.2018.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 1.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 2.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 3.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 4.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 5.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 6.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 7.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 8.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 9.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 10.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 11.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 12.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 13.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 14.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 15.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 16.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 17.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 18.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 19.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 20.
  • Presentations 'Disciplīna skolā', 21.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bērnu disciplinēšanas iespējas    4
2.  Attieksme pret mācībām    6
3.  Agresīva uzvedība    7
4.  Disciplīnas veicināšana    8
5.  Problēmu risināšana    9
6.  Pētījuma rezultātu analīze    10
6.1.  Skolēnu aptaujas rezultātu analīze    10
6.2.  Skolotāju aptaujas rezultātu analīze    13
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    16
  Pielikums    17
Extract

Secinājumi
1. Disciplīnas pamati jāieaudzina jau agrīnā bērnībā ģimenē ar savu piemēru un lielu pacietību, jo pusaudžu vecumā to darīt ir par vēlu.
2. Disciplīnu ietekmē skolas vide, klases vide un savstarpējās attiecības ar skolotāju, kā arī pašapziņas līmenis un pārliecība par savām spējām.
3. Skolēna agresīva uzvedība norāda uz paša skolēna atrašanos emocionālā diskomfortā, no kura viņš neprot saviem spēkiem izkļūt un adekvāti reaģēt uz notiekošo. Tā bieži ir no ģimenes pārnesta uz skolas vidi.
4. Skolā ir jāizstrādā konkrēti skolas iekšējās kārtības noteikumi mācību disciplīnas uzlabošanai, ar kuriem jāiepazīstina arī vecāki, lai izvairītos no dažādām konfliktsituācijām.
5. Disciplīnas pārkāpumu gadījumos nepieciešams izrunāties ar skolēnu, lai saprastu šādas uzvedības cēloņus.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants