Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 1.
  • Research Papers 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 2.
  • Research Papers 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 3.
  • Research Papers 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 4.
  • Research Papers 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 5.
  • Research Papers 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 6.
  • Research Papers 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 7.
Extract

Klausīšanās ir viena no sarunas daļām. Arī tad, ja tā ir lekcija, neinteresants priekšlasījums vai grāmatas prezentācija, klausīšanās ir sarunas daļa. Klausīties ir svarīgi ne vien, lai uztveru informāciju un uzzinātu ko jaunu, bet arī lai uzturētu labas attiecības.
Parasti saskarsmē pielieto divu veidu līdzekļus – neverbālos un verbālos. Pie neverbālās saskarsmes pieder žesti, mīmika, ķermeņa poza, balss intonācija, vizuālais kontakts un saskarsmes distance. Ir pierādīts, ka lielāko informācijas daļu (60 līdz 80%) mēs sarunas biedram nododam tieši neverbāli. …

Author's comment
Atlants