Author:
Evaluation:
Published: 25.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Produkta ieviešanas analīze', 1.
  • Essays 'Produkta ieviešanas analīze', 2.
Extract

1.Definēt:
Kas ir pamatprodukts – alus
Taustāmie parametri – iepakojums – pudele, skārdene un etiķete, Carlsberg zīmols
Kādas vajadzības apmierina –
Pēc Abrahama Maslova vajadzību hierarhijas
1.Fizioloģiskās vajadzības – remdēt slāpes, ne vien pamata (izdzīvošanas) līmenī, bet kādā augstākā (komortablākā) līmenī. Tādējādi svarīga nevien ir pati slāpju remdēšana, bet arī patīkamas garšas izvēle.
2.Vajadzība pēc drošības – šis produkts neapmierina.
3.Vajadzība pēc piederības un mīlestības – patērējot noteiktas preces, cilvēki bieži sadalās grupās, tādējādi patērējot noteiktu preci – alu, tiek pausta piederība pie grupas, kas patērē alu. …

Author's comment
Atlants