Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 1.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 2.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 3.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 4.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 5.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 6.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 7.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 8.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 9.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 10.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 11.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 12.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 13.
  • Presentations 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 14.
Extract

Lēmumu pieņemšanas process
Fiziskas personas lēmumu pieņemšana:
1. problēmas apzināšanās
2. Informāciajs meklēšana
3. Alternatīvu izvērtēšana
4. Pirkuma izdarīšana
5. izvērtēšana pēc pirkuma

Ietekmējošie psiholoģiskie faktori:
Uztvere - Katrs cilvēks vienādos apstākļos vienas un tās pašas lietas uztver un interpretē atšķirīgi, piemēram, caur redzi, garšu, dzirdi, ožu un tausti.
Motīvi - Iekšējs rosinošs spēks, kas personas aktivitātes vērš uz to, lai apmierinātu vajadzības un sasniegtu mērķus (Maslova vajadzību hierarhija – fizioloģiskās vajadzības, drošība, sociālās vajadzības, sociālā atzinība, pašīstenošanās).
Mācīšanās, izziņa - Izdarot pirkumu, pircēji apstrādā informāciju. Indivīdu spējas šajā ziņā atšķiras. Daudz informētāks un vairāk pieredzējis pircējs izdara savādāku izvēli, nekā tāds, kam trūkst informācijas vai pieredzes attiecībā uz produktu (mārketinga instrumenti – degustācijas, bezmaksas paraugi un tml.)

Author's comment
Atlants