Evaluation:
Published: 30.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Pirmsskolas vecuma bērnu emocionālā uzvedība, attīstība, teorija, prakse', 1.
  • Summaries, Notes 'Pirmsskolas vecuma bērnu emocionālā uzvedība, attīstība, teorija, prakse', 2.
  • Summaries, Notes 'Pirmsskolas vecuma bērnu emocionālā uzvedība, attīstība, teorija, prakse', 3.
Extract

Emocijas ir īpašu psihisko procesu un stāvokļu grupu, saistīta ar instinktiem, vajadzībām un motīviem, kas nepastiprinātu pārdzīvojumu formā, piem., apmierinājums, prieks, bailes u.c. Atspoguļo uz indivīdu darbojošos parādību un situāciju nozīmi indivīda dzīvības procesa norises īstenošanai. Emocijas kalpo par vienu no iekšējās psihiskās darbības un uzvedības galvenajiem mehānismiem, kas vērsti uz aktuālu vajadzību apmierināšanu. Emocijas ir vajadzību izteikšanas subjektiva forma, tās ir pārdzīvojumi, kuru pamatā ir bērna organiskās vajadzības vai arī kāda pārejoša situācija. Emocijas mēdz būt pozitīvas un negatīvas.…

Author's comment
Atlants