Evaluation:
Published: 26.10.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 1.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 2.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 3.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 4.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 5.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 6.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 7.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 8.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 9.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 10.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 11.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 12.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 13.
  • Presentations 'Patības un patības shēmu loma', 14.
Extract

Sociālā identitāte
Cilvēka priekšstats par sevi ietver viņa sociālo identitāti, kas atspoguļo viņa līdzdalību kādā sociālā grupā un šīs līdzdalības vērtību un emocionālo nozīmīgumu viņa skatījumā.
Sociālā identitāte
Robežas starp personīgo un sociālo identitāti katrā kultūrā var atšķirties.
Piemēram, Z-Amerikā un R-Eiropā cilvēki sevi uzskata par neatkarīgiem, pašpaļāvīgiem un pašpārliecinātiem indivīdiem.Šajās kultūrās personīgie panākumi saistās ar indivīda pašcieņu.

Bet Āzijas un Latīņamerikas kultūrās ir vairāk kolektīvismam raksturīgs viedoklis par savu «es»(patību)-viņi to uzskata par sabiedrības daļu, kura ir savstarpējas atkarības attiecībās ar citiem cilvēkiem. Pašpārliecinātība un personīgie panākumi, nav tik nozīmīgi kā harmoniskas attiecības ar citiem.
Liela loma arī iekļautībai ģimenē.

Atlants