Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Bērna rotaļu vērojums', 1.
  • Practice Reports 'Bērna rotaļu vērojums', 2.
  • Practice Reports 'Bērna rotaļu vērojums', 3.
  • Practice Reports 'Bērna rotaļu vērojums', 4.
  • Practice Reports 'Bērna rotaļu vērojums', 5.
Extract

Pajautāja cik ilgs laiks ir palicis, kamēr viņai nāks pakaļ un ķērās pie darba (paņēma zīmuļus, baltu lapu, līmi, sāka veidot pārsteiguma puķi mammai ar pašdarinātu aploksni). Meitene ir cītīga un akurāta. Kad vajadzēja mana palīdzība, ļoti laipni palūdza un pajautāja manu viedokli par viņas darbu. Bērns, ja jautā padomu, tad ieklausās tajā, apdomā, secina. Labprāt rotaļājas un spēlē ar citiem bērniem, protams ir arī labākie draugi, ar kuriem pavada sava laika lielāko daļu, taču vienmēr sveicinās un sarunājas ar visiem grupas bērniem, pat tādiem, kuri ir agresīvi vai bez noskaņojuma. Viņa nav uzmācīga, it kā jūt normas robežu, un pārējie vienmēr labprāt sauc Elzu iesaistīties rotaļās un spēlēs. Ar viņu ir viegli un interesanti.
Uzdodot jautājumu :”ko tev patīk visvairāk darīt, kad esi viena?”, viņa atbildēja “kaut ko skaistu, bet tikai negulēt, jo gulēt ir skumji. Man patīk darīt pārsteigumus mammai un draudzenēm, nu, tur, zīmēt…, krāsot, un sviestmaizi mammai gatavot, tie viņai ļoti garšo… “ Bērnu bija neapstādināt, jo pārāk daudz, kas viņai patīk. Uz jautājumu – kas nepatīk? , meitene ilgi klusēja, domājot, un atbildēja, ka patīk viss uz pasaules.

Atlants