Evaluation:
Published: 02.01.2019.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 1.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 2.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 3.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 4.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 5.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 6.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 7.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 8.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 9.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 10.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 11.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 12.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 13.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 14.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 15.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 16.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 17.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 18.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 19.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 20.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 21.
  • Summaries, Notes 'Padomju laiks un Latvijas valsts neatkarības atjaunošana', 22.
Extract

Raksturīgas iezīmes: 1. Sociālistiskais reālisms. 2.Inteliģece. 3.Radošās savienības. 4.Dziesmu svētki. 5.Augsts radošs profesiju prestižs. 6. Reliģija. 7.Sportisti.
Secinājumi:
• Atjaunoja Dziesmu svētkus un Latvieši bija priecīgi, galvenais bija kopā sanākšana, tautas tērpi, krāšņie gājieni.
• Attīstījās māksla, teātris un literatūra, atklājās radoši cilvēki.
• Baznīcām gāja slikti šajā laikā, daudzas slēdza un tajos ierīkoja ko citu. Bet inteliģences pārstāvjiem izdevās pārliecināt varas iestāžu un sabiedrības uzmanību.
• Daudzi sportisti dabūja labus panākumus sportā un pasaules mēroga sacensībās.
• Cilvēkos atkal radās motivācija par savu Latvijas valsti un tās nākotni.
5.1.-Atmodas sākums.
Raksturīgas iezīmes: 1.Padomju Savienība pārdzīvoja ekonomiku un politisku krīzi. 2.Preču deficīts. 3.Vairākas kampaņas. 4.Mihails Gorbačovs uzsāka sociālisma sistēmas reformēšanu. 5.Latvijā sākās aktīvāka sabiedrības pievēršanās politikai. 6.Nacionālā tēma- valoda, vēsture un kultūra. 7.Reformas nepieciešamība. 8. Atmodas sākums. 9. Brīvības robežu paplašināšanās.
Secinājumi:
• Padomju Savienībai negāja viegli, tā pārdzīvoja dziļu ekonomisko un politisko krīzi.
• Rindas veikalos, uz dzīvokļa saņemšanu, automašīnu vai mēbeļu iegādi kļuva aizvien lielākas, cilvēki nevēlējās strādāt, jo nesaprata tam jēgu, naudas ir, bet preces gan nav. Cilvēku attieksme pret padomju sistēmu kļuva sliktāka un kritizējošāka.

Atlants