Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 1.
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 2.
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 3.
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 4.
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 5.
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 6.
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 7.
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 8.
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 9.
  • Presentations 'Izglītības "humānā" paradigma', 10.
Extract

Izglītības paradigma
“Attīstība”. Ar “attīstību” saprot neatgriezenisku, mērķtiecīgu, likumsakarību materiālo vai ideālo objektu izmaiņu.
Tomass Kūns (1922.g)
Precīzi norādīt, ka viena izglītības paradigma beidza pastāvēt, otra – dzima un attīstījās, var tikai izglītības filozofija, un arī tad robežas ir izplūdušas (100 – 150 gadu intervālā).
Izglītības humānās paradigmas būtība
Volfgangs Klafki
Humanitārās pedagoģijas iedibinātājs ir angļu filozofs J.S. Mills un vācu filozofs, pedagogs V. Diltejs. Tālāk attīstītāji – vācu zinātnieki, bet turpinātājs mūsdienās V.Klafki.…

Atlants