Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības iestāde kā socializācijas aģents', 1.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības iestāde kā socializācijas aģents', 2.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības iestāde kā socializācijas aģents', 3.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības iestāde kā socializācijas aģents', 4.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības iestāde kā socializācijas aģents', 5.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības iestāde kā socializācijas aģents', 6.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības iestāde kā socializācijas aģents', 7.
Extract

SECINĀJUMI
1.Bērna audzināšanā un izglītošanā nozīmīga ir atbilstoša socializācija. To sniedz ģimene, kas māca bērnam savas vērtības un kultūru. Taču svarīga loma ir izglītības iestādēm, kas ir pirmā iestāde, kur bērns uzturas ar saviem vienaudžiem, attīsta saskarsmes prasmes un apgūst zināšanas.
2. Alberts Bandura, kas arī ir sociālā biheiviorisma pārstāvis uzskata, ka operandā mācīšanās realizējas, vērojot bērnam nozīmīgus cilvēkus: vecākus, vienaudžus un citu cilvēku uzvedību.
3. Socializācija- process, kurā indivīds apgūst zināšanas, uzvedības modeļus, sociālās normas un vērtības, jūtas, kas nepieciešami viņa veiksmīgai funkcionēšanai pastāvošajā sabiedrībā. Socializācijas process noris visu mūžu.
4 Galvenie socializācijas aģenti ir ģimene, skola, vienlīdzības grupas un masu mediju informācija;
5. Pētījuma izrietošais pieņēmums: galvenās problēmas pirmsskolas izglītības jomā ir, bērnudārzu trūkums un garās rindas uz bērnudārziem. Kā galvenais problēmas risinājums būtu jaunu bērnudārzu celtniecība ar valsts finansiālo palīdzību.

Author's comment
Atlants