Author:
Evaluation:
Published: 19.07.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 1.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 2.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 3.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 4.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 5.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 6.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 7.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 8.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 9.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 10.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 11.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 12.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 13.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 14.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 15.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 16.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 17.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 18.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 19.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 20.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 21.
  • Presentations 'Matemātika senajos laikos', 22.
Extract

Matemātika Senajos Austrumos
6. gadu tūkstotī p.m.ē. Lielo Āfrikas un Āzijas upju tuvumā veidojās jaunas, pilnīgākas sabiedrības formas.

Lai iegūtu bagātīgas ražas lielo upju rajonos, bija jāveido pareiza apūdeņošana, kuru veica apmācīti cilvēki, viņu darbs būtu pilnīgi neiedomājams bez matemātikas zināšanām.

Šādas zināšanas bija nepieciešamas arī arhitektonisko pieminekļu veidotājiem


Seno Ēģiptiešu numerācijas sistēma bija nemainīga 3000 gadu.
Vieninieku apzīmēja ar |
10 apzīmēja ar ∩
100 nozīmēja “mērāma virve”
1000 – “lotosa zieds”
Aritmētiskās darbības – centās reducēt uz saskaitīšanu.


Author's comment
Atlants