-
Iepazīšanās ar dažāda tipa mācību iestādēm
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 2 | |
Bērnu un jauniešu centrs „Imanta” | 3 | |
Rīgas Hanzas vidusskola | 6 | |
Bērnu un jauniešu interešu izglītības centrs „Rīgas Skolēnu pils” | 9 | |
Galvenās atšķirības starp vispārizglītojošām skolām, alternatīvām skolām un bērnu un jauniešu interešu izglītības centriem | 10 | |
Apdāvināto bērnu fakultatīvā skola | 12 | |
Rīgas Valdorfskola | 14 | |
Atšķirības starp Valdorfa un Klasisko pedagoģiju | 15 | |
Rīgas Teikas vidusskola | 17 | |
Latvijas Nacionālā bibliotēka | 19 | |
Prakses kopsavilkums un secinājumi | 20 |
Prakses laikā kopā apmeklēju 7 izglītības iestādes, to skaitā vispārizglītojošās, alternatīvās un interešu izglītības iestādes. Centos izprast skolu darbības pamatprincipus un to galvenās atšķirības, taču jāatzīst, ka, lai gūtu pilnīgu un skaidru priekšstatu par šīm iestādēm, mums atvēlētais laiks bija nepietiekams. Ja Rīgas Hanzas vidusskolā biju uz pilnām divām mācību stundām, un pēc tam skolotāja varēja atbildēt uz visiem man interesējošiem jautājumiem, tad Apdāvināto bērnu fakultatīvās skolas darbības principi nekļuva skaidri, jo novērot mācību procesu nebija iespējams. Kā arī laika trūkuma dēļ skolas pārstāves nevarēja sniegt atbildes uz uzdotajiem jautājumiem. Līdzīga situācija bija ar BJC „Imanta”.
Tāpat secinu, ka katrā izglītības iestādē ir dažāda pedagogu un audzēkņu attieksme pret praktizējošiem studentiem – vairākumā gadījumu tā ir pozitīva, bet ir arī izņēmumi. Piemēram, Rīgas Teikas vidusskolas 2. klases skolēniem bija grūti ievērot disciplīnu un koncentrēties darbam.
Lai gūtu pilnīgāku priekšstatu par izglītības iestādēm Latvijā, gribētu apmeklēt arī privātskolu, speciālo skolu un internāttipa skolu, salīdzināt to darbību. …
Prakses dienasgrāmata, kurā atspoguļots dažāda tipa Latvijas mācību iestādēs redzētais. Ir dots apraksts par Rīgas Valdorfa skolu,Rīgas Teikas vidusskolu, Rīgas Skolēnu pili, Hanzas vidusskolu, Apdāvināto Bērnu fakultatīvo skolu u.c. (Saturs, anotācija, aprakstošā daļa, kopsavilkums un secinājumi)
