Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 1.
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 2.
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 3.
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 4.
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 5.
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 6.
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 7.
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 8.
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 9.
  • Business Plans 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pašreizējā situācija    3
1.1.  Tirgus situācijas analīze Latvijā    3
1.2.  Pamatinformācija par uzņēmumu un tā produktu    3
1.3.  Pircēju mērķtirgus noteikšana    4
1.4.  Tirgus un konkurence    5
1.5.  SVID analīze    6
2.  Mārketinga plāna mērķi    6
3.  Mārketinga stratēģijas izstrāde    8
4.  Darbības programma    8
5.  Izmaksu un ienākumu posteņu tāmes, kalkulācija    9
Extract

7. Secinājumi
SIA „Taktiskais ekipējums” – neliels ražošanas uzņēmums, kas darbosies ar mērķi noturēties Latvijā, dod Latvijas iedzīvotājiem darbu savā uzņēmumā un arī iespējams, ka uzņēmuma strādās cilvēki ar īpašam vajadzībām (ar invaliditāti), tāpēc, ka pēc autora uzskatā, tādi cilvēki ir ļoti centīgi, godīgi un pateicīgi darba devējam par iespēju strādāt, kā pilnvērtīgi darbinieki.
Uzņēmums arī plāno saņemt nelielu daļu no ārzemju tirgu, lai iegūt lielāko peļņu un iespēju kāpt uz augšu, paplašināties, izveidot veselu ģimenes biznesu.
Uzņēmuma galvenie uzdevumi sasniegt visus ieplānotus mērķus, īstenot savu mārketinga plānu un izveidot jaunu plānu jaunu mērķu sasniegšanai.

Author's comment
Atlants