-
Nonogrammu risināšana ar datora palīdzību
Level:
Secondary school
Literature:
5 units
References:
Used
Table of contents
Nr. | Chapter | Page. |
1.1. | Vēsture | 4 |
1.2. | Japāņu mīklu atrašanās vieta vispārējā mīklu klasifikācijā | 5 |
1.3. | Japāņu mīklu uzbūve | 6 |
1.4. | Japāņu mīklu risināšana | 6 |
1.5. | Risināšanas metodes | 6 |
1.5.1. | Vienkāršie bloki | 6 |
1.5.2. | Vienkāršās atstarpes | 7 |
1.5.3. | Forsēšana | 7 |
1.5.4. | Līme | 7 |
1.5.5. | Savienošana un sadalīšana | 8 |
1.5.6. | Nobeigšana | 8 |
1.5.7. | Pretrunas | 8 |
1.6. | Cilvēka un datora spēju salīdzinājums | 9 |
1.7. | Korelācija | 10 |
2. | Praktiskā daļa | 11 |
2.1. | Programmas | 11 |
2.2. | Japāņu mīklu novērtēšana | 12 |
2.2.1. | Parametri | 12 |
2.2.2. | Katra parametra ietekme uz atrisinājušo skaitu | 13 |
2.2.3. | Mīklas sarežģītība | 15 |
2.2.4. | Mīklas grūtība | 17 |
2.3. | Mīklu atrisināšanas ātrums | 17 |
2.3.1. | Mērīšanas noteikumi | 17 |
2.3.2. | Cilvēka un programmas ātruma salīdzinājums | 18 |
2.4. | Rezultātu pārbaude | 19 |
Secinājumi | 21 | |
Literatūras saraksts | 22 |
Extract
Tiesības uz japāņu mīklu – nonogrammu izgudrotāja titulu pieder diviem cilvēkiem. Viena no tiem ir Nona Išida (Non Ishida) – japāņu ilustratore un attēlu redaktore, kas dzīvo kādā ciematā netālu no Tokijas.
Saskaņā ar viņas teikto, tas viss sākās 1970. gadā. Išidu bija savaldzinājusi ideja par inteliģentām ārpuszemes dzīvības formām.…
Author's comment
Nonogrammu jeb japāņu mīklu risināšanas metožu apraksts un cilvēka un datora risināšanas spēju salīdzinājums.