Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 1.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 2.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 3.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 4.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 5.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 6.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 7.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 8.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 9.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 10.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 11.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 12.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 13.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 14.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 15.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 16.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 17.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 18.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 19.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 20.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 21.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 22.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 23.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 24.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 25.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 26.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 27.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 28.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 29.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 30.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 31.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 32.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 33.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 34.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 35.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 36.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 37.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 38.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 39.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 40.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 41.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 42.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse  pirmsskolā', 43.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  5 - 6 gadu vecu bērnu personības attīstību jomu raksturojums    5
1.1.  Fiziskās attīstības raksturojums    5
1.2.  Sociālās un emocionālās attīstības raksturojums    7
1.3.  Intelektuālo spēju raksturojums    10
1.4.  Psihofiziskās attīstības parametri 5 un 6 gadu vecumā    13
  Secinājumi    18
2.  Ieteikumi, darba organizācijas formas un metodiskie materiāli    19
2.1.  Aktivitātes 5 – 6 gadu vecu bērnu attīstības veicināšanai    19
2.2.  Metodiskie materiāli 5 – 6 gadu vecu bērnu personības jomu attīstības veicināšanai    22
  Literatūras un citu avotu saraksts    25
  Pielikumi    27
Extract

Secinājumi
1. Bērna fiziskā un psihiskā attīstība notiek vienoti.
2. 5–6 gadus vecu bērnu fiziskajai attīstībai raksturīga liela kustību aktivitāte, kura ir nozīmīga bērnu socializācijas procesā.
3. Jāizmanto visas 5 maņas, lai bērnā noturētu interesi par izziņas procesu.
4. Lai neiznīcinātu bērna dabīgo tieksmi izzināt un nodrošinātu viņa interesi par notiekošo, skolotājam jārealizē individuāla pieeja katram bērnam.
5. Rotaļa sekmē saskarsmes procesu, saliedējot bērnus, apvienojot kopējā grupā. Rotaļās bērni iemācās prasmi kontaktēties vienam ar otru, prasmi palīdzēt viens otram, priecāties un bēdāties,par veiksmēm un neveiksmēm.
6. Rotaļa ir veids, caur kuru bērns pauž savas emocijas, bērniem bieži ir grūti izteikties, bet vērojot viņus rotaļās, viņi atraisīti pauž savas emocijas dažāda veida sižetos no savas nelielās dzīves pieredzes.
7. Mērķtiecīgās fiziskās attīstības aktivitāšu pielietošana labvēlīgi iedarbojas uz runas un valodas attīstību, kā arī uz pirkstu sīko motoriku.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants