Evaluation:
Published: 06.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Vecumposmu īpatnības pirmsskolas pedagoģijā', 1.
  • Summaries, Notes 'Vecumposmu īpatnības pirmsskolas pedagoģijā', 2.
  • Summaries, Notes 'Vecumposmu īpatnības pirmsskolas pedagoģijā', 3.
  • Summaries, Notes 'Vecumposmu īpatnības pirmsskolas pedagoģijā', 4.
Extract

Domāšana
Sensorā izziņa;
Doma ir neverbāla, un runa ir neintelektuāla.
Sensorā izziņa.Veidojas uzskatāmi darbīgā domāšana.9
Rodas interese izzināt pasauli darbībā, izmantojot sensoriku.2
Domine darbīgā domāšana23
Valodas attīstība, sazināšanās.
Veidojas spontānas jūtas, spontānas sociālas mijattiecības.
Attīstās intelekts, izziņas procesi, prāts.
Izziņas spēju mērķtiecīga vadība sekmē bērna vispārējo intelektuālo attīstību.
Attīstās metakognitīvās prasmes(apm.6g.v.)15

Author's comment
Atlants